Niet tevreden over de dienstverlening van Vivare? Of juist wel tevreden? Laat het dan weten aan Vivare…
- Op de website van Vivare kunt u een klachten en complimentenformulier invullen: Vivare – Contactformulier: Compliment of klacht voor Vivare
- Stuurt u uw klacht of compliment liever per post? Dat kan ook. Het postadres van Vivare is: Vivare, postbus 5265, 6802 EG ARNHEM.
- Vivare gaat zorgvuldig om met uw klacht en zoekt samen met u naar een oplossing. Klachten en complimenten gebruikt Vivare ook om de dienstverlening te verbeteren.
- Het afschrift van uw klachtenformulier of brief stuurt u naar: HVR, President Kennedylaan 46c, 6883 AP VELP (dit mag ook per e-mail naar: info@hvr-velp.nl).
Het spreekuurteam van de HVR kan u helpen
Heeft u hulp nodig bij het melden van een klacht bij Vivare? Laat het ons weten. Wij helpen u graag om de klacht bij Vivare in te dienen.
Heeft u een klacht ingediend bij Vivare en komt u er samen niet uit?
Neem dan contact met ons op. Wij kunnen dit met Vivare bespreken. Of we kunnen u adviseren om met uw klacht naar de klachtencommissie te gaan.
Zo bereikt u ons:
Per mail: info@hvr-velp.nl
Telefoon: 026 – 36 22 743
Post: HVR, President Kennedylaan 46c, 6883 AP VELP